Bizim Takım
Yönetim Kurulu
Selami Güven ANTAL
Erol ÖZDEN
İlhami OK
Grupas Teknoloji Ekibi
Doğukan AYGÜN
Şirket Yöneticisi / Grupas Teknoloji
HakkındaSelçuk VURAL
Kıdemli Yazılım Uzmanı
HakkındaZafer BAKIR
Dijital Pazarlama ve Satış Sorumlusu
HakkındaMD Mezbaur RAHMAN
İş Danışmanı / Planlama
HakkındaCem VURANKAYA
Yazılım Uzmanı
HakkındaFurkan Yavuz İLHAN
Kıdemli İş Danışmanı / Planlama
HakkındaZeynep Ebrar ÇELİKEL
Yazılım Uzmanı
HakkındaÜlkem PEKGÜZEL
İş Danışmanı / Planlama
HakkındaÖzlem FINDIKOĞLU
Proje Yöneticisi
HakkındaDoğukan AYGÜN
Ünvan: Şirket Yöneticisi / Grupas Teknoloji
Eğitim: İstanbul Teknik Üniversitesi Makina Fakültesi Makina İmalat Mühendisliği (2014) Özel Avusturya Liseliler Eğitim Vakfı (ALEV) Koleji (2010)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 18.09.1991 / İstanbul Evli
Hakkında
2014 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Makina Fakültesi’nde Makina İmalat mühendisi olarak lisans eğitimini ve Elektrik-Elektronik Fakültesi’nde Mekatronik yandal programını tamamlamıştır.
Lisans sonrası, 2014 yılında basınçlı kap ve kazan sektöründe bulunan ERENSAN firmasında İhracat Mühendisi olarak 3 yıl çalışmıştır. Avrupa, Ortadoğu ve Kuzey Afrika ülkelerinde petrol, kimya, tekstil gibi çeşitli sektörlerde bulunan firmaların proje yönetimi ve satış-pazarlama aksiyonlarını gerçekleştirmiştir.
2017 yılı sonunda, HILTI firmasında Enerji Satış Mühendisi olarak görevine başlamış, 2 yıl boyunca çalışmıştır. Enerji sektöründe bulunan General Electric, Siemens, ABB, EnerjiSA, TEİAŞ gibi odak müşterilerin ve kurumların proje yönetimi, danışmanlık ve satış-pazarlama görevini gerçekleştirmiştir.
Aralık-2019’dan itibaren Grupas Gelişim bünyesinde Pazarlama ve Satış Yöneticisi olarak görev alacaktır.
Uzmanlık Alanları
- Üretici firmaların imalat proseslerinin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi konusunda yetkinlik.
- Computer Aided Design (CAD) ve Computer Aided Manufacturing (CAM) uygulamarında yetkinlik.
- Oil & Gas, Tekstil, Kimya ve Savunma sektöründe bulunan firmaların proje yönetimi ve satış-pazarlama tecrübesi.
- Enerji sektöründe bulunan firmaların proje yönetimi, danışmanlık, iş geliştirme ve satış-pazarlama tecrübesi.
- Santral ve rafinerilerdeki inşai uygulamalarına yönelik saha danışmanlık yetkinliği.
- Yurtiçi ve yurtdışı olmak üzere çeşitli sektörlerde pazarlama ve iş geliştirme tecrübesi.
Erol ÖZDEN
Ünvan: Yönetim Danışmanı
Eğitim: Metalurji ve Malzeme Mühendisi (İTÜ)
Hakkında
Kalite Kontrol ve Üretim Mühendisliğinden Genel Müdürlüğe uzanan 30 yılı aşan sanayi tecrübesi.
NASAŞ Alüminyum Tesislerinde Kalite Kontrol Mühendisi olarak başladığı çalışma hayatını Assan Alüminyum ‘da çeşitli görevler alarak sürdürdü. Sırasıyla; Assan Galvaniz Tesislerinde İşletme Mühendisliği, Assan Alüminyum Tesislerinde Ar-Ge Mühendisliği, Döküm İşletmesi Müdürlüğü, Levha İşletmesi Müdürlüğü, Kaynak Planlama Müdürlüğü, Fabrika Müdürlüğü ve İşletmelerden sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevlerinde ve çeşitli proje çalışmalarında bulundu. Çalışma hayatını en son İstal Alüminyum firmasında Genel Müdür olarak tamamladı.
2003 yılında Ulusal Kalite Ödülü ve 2009 yılında Japonya- JIPM’den TPM Ödülü çalışmalarında aktif görevler almış, üniversiteler ve araştırma kuruluşları ile ortak çalışmalarda bulunmuş, çeşitli dergi, konferans ve sempozyumlarda çalışmalarını makaleler ve sunumlar halinde iletmiştir.
2007 yılından itibaren KalDer Ulusal Kalite Ödül Değerlendiriciliği yapmaktadır.
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
• Yalın Yönetim, Yalın Üretim, Yalın Akış ve Yalın Dönüşüm
• Kurumsal Gelişim ve Aile Şirketlerinin Dönüşümü
• TPM (8 Pillar)
• Stratejik, Taktik ve Operasyon Planlama
• Süreç Yönetimi
• Maki Gami
• ABC (Aktivite Bazlı Maliyetlendirme)
• Kayıp - Maliyet Yapısı ve Analizi
• ERP modelleme ve uygulama
• MES (otomatik veri toplama)
• Stok Yönetimi
• Yönetim Sistemleri
• (ISO 9001, ISO 14001 OHSAS 18001, ISO 16949)
• EFQM Mükemmellik Modeli
• BSC (Balanced Scorecard)
Furkan Yavuz İLHAN
Ünvan: Kıdemli İş Danışmanı / Planlama
Eğitim: Yozgat Fen Lisesi İstanbul Teknik Üniversitesi- Endüstri Müh. Bilgi Üniversitesi- İşletme Yönetimi - MBA A Sınıfı İSG Uzmanı Quintiq Business Consultant Level 1
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1978 / Amasya Evli, iki çocuk babası
Hakkında
2000 yılında, İTÜ Endüstri Mühendisliğini, 2013 yılında Bilgi Üniversitesi İşletme Yönetimi Yüksek Lisansını tamamlamıştır. 2000-2006 yılları arasında Assan Alüminyum San. Tic. A.Ş.’de sırasıyla Makro Kapasite Planlama Uzmanı ve Üretim Planlama Uzmanı olarak görev almıştır. Yerlileştirme çalışmaları, üretim makinalarının kapasite ve kalite anlamında kabiliyetlerinin arttırılması projeleri ve maliyet düşürme çalışmalarında bulunmuştur. “EFQM Mükemmellik Modeli” başarı ödülü sürecinde aktif olarak görev almış, planlama modülünün tasarımı ve mevcut ERP sistemine entegrasyonu konusunda proje liderliği yapmıştır. 2006 - 2009 yılları arasında AB tarafından Türkiye’de ilk defa uygulanan KOBİlerin Bölgesel Yatırımlar için Mali Destek Programında, KOBİ Bileşen Uzmanı olarak KOBİ'lerin yatırım projelerinin değerlendirilmesi ve yönetilmesi faaliyetlerini yürütmüştür. 2007 yılından beri Kalkınma Ajanslarında ve Ulusal Ajansta Bağımsız Değerlendirici olarak görev almış ve toplamda 200’den fazla projenin, istenilen kriterlere göre değerlendirilmesi, puanlandırılması ve raporlanması faaliyetlerinde görev almıştır. 2009 - 2012 yıllarında Merzifon Organize Sanayi Bölgesi’nde Bölge Müdürü olarak görev almış, bölgenin genişlemesi, arıtma tesisinin inşaası ve Karadeniz Bölgesi’nin ilk kümesi Türkiye’nin ise ilk ankastre kümesinin kurulması faaliyetlerinde Koordinatör olarak görev almıştır. 2013 - 2016 yıllarında şahıs şirketi ile 40’dan fazla KOBİ’ye yatırımları konusunda fizibilite, devlet destekleri, fabrika yerleşimi, verimlilik projeleri ile iş güvenliği ve mevzuatlar konusunda iş danışmanlığı yapmıştır. 2016 yılından itibaren Grupas bünyesinde, Dünya’nın en önemli Tedarik Zinciri Planlaması ve Optimizasyon yazılımlarından olan Quintiq’in, Türkiye’deki projelerinde İş Danışmanı olarak çalışmaktadır. Aynı zamanda Grupas bünyesinde OpEx, Yalın Dönüşüm, İleri Planlama ve Çizelgeleme ve Hızlı Kazanım Projelerinde de görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
•Proje çevrim yönetimi, yatırım destekleri ve mevzuatları konusunda birçok sektörde yönetim danışmanlığı
•Farklı sektörlerde A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanlığı
•Tedarik zinciri yönetimi ve optimizasyon ve ileri planlama ve çizelgeleme konusunda sertifikalı iş danışmanlığı
•Analitik düşünme ve etkili problem çözme
•Yalın üretim, TPM ve bakım konusunda saha ve uygulama tecrübesi
•Yatırım projelerinin ve fizibilitelerin hazırlanması ve değerlendirilmesi konusunda deneyim
•Şirkete özgü yalın yönetim ihtiyaçlarının analizi ve firmaya özgü yalın araçlarının tasarımı, eğitimi ve uygulaması,
•Mavi ve Beyaz yaka işe alma, geliştirme ve yönetim tecrübesi,
•ERP implementasyonu deneyimi
İlhami OK
Ünvan: Yönetim Danışmanı
Eğitim: İşletme - SMMM - CPA (TÜRMOB) CRMA (IAA) Cash,Treasury & Risk Management (Euro Finance)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1967 / İstanbul Evli, bir kız çocuk babası
Hakkında
1989 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünü, 1991 yılında Marmara Üniversitesi Çağdaş İşletme Enstitüsünde İngilizce İşletme Yüksek Lisansını tamamlamıştır.
25 yıl Alüminyum ve Yassı Alüminyum sektöründe faaliyet gösteren üç en büyük firmada; orta-üst düzeyde mali işler ve finansın tüm süreçlerini kapsayacak şekilde yönetici olarak görev yaptı.
İlk 4 yıl, Nasaş Alüminyum San. Ve Tic. A.Ş.’ de; Mali Kontrol, Satış Alacak ve Tedarikçi Hesapları süreçlerinde yer alarak, Değişken/ Sabit Maliyet kavramları ve bütçe entegrasyonunun sağlanması gibi bir çok iyileştirme projelerinde liderlik yaptı.
Sonraki 18 yıl Assan Alüminyum San.ve Tic. A.Ş./ Kibar Holding’ te; Finansal Planlama, Finansal Analiz ve Raporlama (VUK,IFRS, Fonksiyonel ve Raporlama Para Birimleri bazında ) , İç Kontrol Sistemleri, Hazine ve Nakit Akış Yönetimi, Vergi Planlaması ve Yönetimi, Maliyet ve Karlılık Yönetimi (ABC), Finansal Kontrol Sistemleri, Finansal ve Yönetsel Muhasebe, Bütçe Yönetimi (Hyperion) , Risk Yönetimi gibi süreç ve sistemlerin kurulmasına liderlik etti. Bu süreçlerin Euro Pro, KibarPro , Axapta gibi ERP ler ile entegrasyon projelerinde yönlendirme komitesinde yer aldı ve ilgili süreçleri fiilen yönetirken, Bağımsız Dış Denetim süreçlerini koordine etti. Finans, Muhasebe, Finansal Planlama&Raporlama süreçlerinin Yalın Organizasyon ve Entegrasyonunu sağladı, süreç sahiplerine ilgili eğitimleri verdi. Ulusal ve Uluslararası Yatırım, Finans (IFC,DEG,Natixis v.b.), Faktoring ve Sigorta (Coface, Hermes, Atradius v.b.) kuruluşları ile Yapılandırılmış Borçlanma ve Finansal Risk süreçlerini yönetti. Şirket Bölünme ve Birleşme çalışmalarına, Dünyanın en büyük Alüminyum Firması ALCOA ile PWC aracılığında yapılan Due-Diligence sürecine liderlik etti.
JIPM tarafından verilen TPM ödülü çalışmalarında, KALDER tarafından verilen Ulusal Kalite Başarı ödülü çalışmalarında ve Re-Organizasyon çalışmalarında İnsan Kaynakları Komitesinde yer alarak ilgili değişimlerde aktif rol aldı.
Üst düzey yöneticilik ve değişim liderliği yanı sıra, Kibar Holding bünyesindeki onu aşkın grup firmasındaki Mali İşler çalışanlarına Danışmanlık ve Eğitim verdi.
Son 3 yıl Asaş Alüminyum San.ve Tic. A.Ş’de ; Finansal Planlama, Finansal Analiz ve Raporlama (VUK,IFRS, Fonksiyonel ve Raporlama Para Birimleri bazında ) , İç Kontrol , Hazine ve Nakit Akış , Vergi Planlaması ve Yönetimi, Maliyet ve Karlılık Yönetimi (ABC), Finansal Kontrol, Finansal ve Yönetsel Muhasebe, Bütçe Yönetimi, Risk Yönetimi süreçlerini yönetti. Bağımsız Dış Denetim süreçlerini koordine etti. SAP Finans, Maliyet,Satış,Hazine modüllerinin tekrar kurulmasını sağladı. Üretim,Bakım, Stok, Kalite Modüllerinin tekrar kurulması projelerinde yönlendirme komitesinde yer alarak liderlik etti. SAP BPC, BW, BO ve Dash-Board projesine liderlik etti. Ar-Ge Merkezi mali süreçlerinin dizayn edilmesini ve SAP entegrasyonunu sağladı.
2012 yılında SMMM Belgesi ile 2013 yılında Certification in Risk Management Assurance belgesini alarak deneyimlerini belgelendirmiştir
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
• Yalın Finansal Organizasyon ve Süreçler
• Aktivite Bazlı Maliyet ve Karlılık Yönetimi
• Alacak Riski Yönetimi
• Finansal Risk Yönetimi
• Finansal Süreçler ile ERP Entegrasyonları
• Finansal Planlama, Analiz ve Raporlama (VUK, IFRS)
• Nakit Akış Yönetimi
• Bütçeleme ve Bütçeleme Teknikleri
• Operasyonel Mükemmellik
• Bilanço Okuma ve Analiz
• İç Kontrol Sistemleri
• Ar-GE Merkezi Muhasebe uygulamaları
• Balanced Score Card Uygulamaları
• KPI Raporlama ve Süreçleri
MD Mezbaur RAHMAN
Ünvan: İş Danışmanı / Planlama
Eğitim: Lise ve Ortaokulu-Rajshahi Cadet College Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Endüstri Mühendisliği
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1990 / Bangladeş
Hakkında
2020 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Endrüstri Mühendisliği Lisans programını tamamlamıştır. Mezun olduktan sonra OIC de proje üzerinde iki aylık stajyer olarak ve Bangladeş Büyükelçiliğnde İdare asistantı olarak bir sene çalışmıştır.
2018 yılında Terkan Isı Sanayi Ve Ticaret Ltd. Şirketinde iki ay stajyer olarak çalışmıştır. 2017 yılında U.S.O Otomotiv Sanayi Ve Ticaret A. Şirketinde bir ay stajyer olarak çalışmıştır. 2017 yılından 2018 e kadar EKOL Lojistik Şirketinde işgücü planlaması üzerinde bir senelik tasarım projesi yapmıştır.
Grupas Teknoloji firmasında İş danışmanı olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
• Hizmet sektörlerinde tecrübe,
• Statistik Data Analizi bilen, Liderlik, planlama ve koordinasyon kabiliyeti,
• Analitik düşünme ve etkili problem çözme,
• Access ve MS Project dahil Microsoft Office'in tüm alanlarında uzmanlık, GAMs Optimizasyon Yazılımı
• Proaktif Düşünme ve Yalın Problem Çözme
• Arena Sistemleri Simülasyon yazılımı
• Yalın üretim, TPM ve bakım konusunda saha ve uygulama tecrübesi
Özlem FINDIKOĞLU
Ünvan: Proje Yöneticisi
Eğitim: Ankara Atatürk Anadolu Lisesi Orta Doğu Teknik Üniversitesi- Endüstri Müh. – Lisans Orta Doğu Teknik Üniversitesi- Endüstri Müh. – Yüksek Lisans PMP sertifikası (2009’dan beri)
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1970 / Ankara Evli, iki çocuk annesi
Hakkında
1992 yılında, ODTU Endüstri Mühendisliğini, 1996 yılında aynı okul ve bölümde yüksek lisansını tamamlamıştır. Tezi Kalite Yönetimi üzerinedir.
1992-2000 yılları arasında Ankara’da önde gelen savunma sanayi şirketlerinde sırasıyla Kalite Mühendisliği, Güvenilirlik Müdürlüğü ve Planlama Mühendisliği yapmıştır.
2000 yılından beri yerel ve yabancı çözümler üzerine, AR/GE, yazılım ve implementasyon projelerinde proje yöneticisi olarak çalışmaktadır. ERP, BPM, mobil çözümler, uzamsal çözümler, içerik yönetimi, sahtekarlıkla mücadele çözümleri çalıştığı alanlardan bazılarıdır.
Uzmanlık Alanları
- Çevik yöntemlerle ürün yönetimi, takım üyeliği
- Program ofis ve proje yönetim becerileri
- Liderlik, planlama ve koordinasyon kabiliyeti
- Analitik düşünme ve etkili problem çözme
- ERP süreç koordinatörlüğü
- Üretim, perakende, bankacılık, yerel yönetim, hizmet sektörlerinde tecrübe
- Yazılım geliştirme süreçlerine hakimiyet, TUBITAK, Avr. Topl. Projeleri tecrübesi
Selami Güven ANTAL
Ünvan: Yönetim Kurulu Başkanı / Yönetim Danışmanı
Eğitim: İTÜ Endüstri Mühendisliği, Doğuş Üni. - İşletme Yönetimi Yüksek Lisans
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1963-ANKARA / Evli
Hakkında
Çalışma hayatına NASAŞ Alüminyum AŞ’de Bakım Planlama Mühendisi olarak başlamıştır. Kibar Holding’e bağlı bir kuruluş olan Assan Alüminyum AŞ’de 20 yıl boyunca Üretim yönetimi, fabrika organizasyon yönetimi, yönetim sistemlerinin kuruluşu ve yönetimi alanlarında görev almıştır. EFQM Yönetim Modelinin Kurulması ve Ulusal Kalite Başarı Ödülünün 2003 yılında Ulusal Kalite Kongresinde alınmasına koordinatörlük yapmıştır. TPM (Toplam Üretken Yönetim) Modelinin kurulması ve 2009 yılında Japonya’dan TPM Ödülü alınmasına koordinatörlük yapmıştır. İyileştirme takım çalışmalarının yönetilmesi ve saha uygulamalarında yer almış ve 2010 yılından itibaren, sektöründe sürekliliğe ve başarıya önem veren kuruluşlara operasyonel mükemmellik alanında eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır.
Sıfır Kaza, Sıfır Arıza ve Sıfır Kalite Kusuru sağlamayı mesleki misyonu olarak görmektedir. Organizasyon üretkenliğinin artırılması ve maliyetlerin düşürülmesi konularında danışmanlık yaptığı kuruluşların çalışanlarıyla, takım dayanışması yaklaşımıyla, sorunları ele almakta ve saha uygulamalarına destek olmaktadır. Metal, Gıda, Otomotiv ve Yan Sanayi, Tekstil, Mobilya, İnşaat, İlaç ve Sağlık Sektörü, kamu kuruluşlarında (Belediye, Valilik, Kaymakamlık ve İl Özel idaresi), Havacılık, Lojistik Sektörü kapsamında çok sayıda çalışma yapmış ve eğitim hizmetleri sunmuştur. Odak ilgi alanı insanların gelişimini sağlamak, saha uygulamalarıyla performansın artırılması, takım çalışması ve operasyonel mükemmellik ile kuruluşların kayıplarını önlemelerine, maliyetlerini düşürmelerine ve hedeflerini gerçekleşmelerine yardımcı olmaktır. 2010-2011 yılları arasında KalDer Yürütme Kurulu Üyeliği yapmıştır. 2010 ve 2014 yıllarında, Japonya’da çeşitli fabrikaları inceleme, kıyaslama fırsatı elde etmiş ve TEC (Toyota Engineering Corporation)- Nagoya’da eğitim almış ve workshop çalışmalarına katılmıştır.
Grupas Gelişim bünyesindeki projelerde eğitmen ve danışman olarak görev almaktadır.
Uzmanlık Alanları
- Operasyonel Mükemmellik
- TPM
- Yalın Üretim Araçlarını Kullanmak
- 5S
- Süreç Yönetimi (Türkiye’de ilk kez Maki Gami Yöntemini Uygulamak)
- Kaynak Planlama
- Tedarik Zinciri Yönetimi
- Balanced Scorecard
- Yönetim Sistemleri (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 16949)
- Müşteri Memnuniyeti Standartlarının Oluşturulması
- Stratejik Planlama
- EFQM Mükemmellik Modeli
Selçuk VURAL
Ünvan: Kıdemli Yazılım Uzmanı
Eğitim: Tülay Başaran Anadolu Lisesi -İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi- Bilgisayar Müh.
Doğum Tarihi – Yeri / Aile: 1992 / Samsun - Bekar
Hakkında
2016 yılında İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Lisans programını tamamlamıştır.
2013 yılında Work And Travel programına katılarak Amerika da Sidney şehrinde Pizza Hut şirketinde çalışmıştır.
2014 yılında T.C Başbakanlık Basın Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğünde (Yeni Adı: Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı) 1.5 ay staj yapmıştır.
2016 yılında Bilge Adam ve Çalışma ve Sosyal Bakanlığı’nın ortaklaşa düzenlediği Nitelikli Bilişim Uzmanı Yetiştirme (NBUY) Programına kursiyer olarak katılmış.NBUY Programında 6 ay süreyle Sql Server 2014, TFS, C# Programming, OOP, Ado.Net, Entity Framework (Db, Model, Code First), Solid & Design Pattern, Scrum, HTML5, Css, Js, Jquery, Ajax, Asp.Net Web Form, Asp.Net MVC konularında eğitim almış ve Microsoft tarafından verilen “Programming in HTML5 with JavaScript and CSS3” serfikasını almıştır.
2017 yılı Ocak ayından 2018 yılının Ekim ayına kadar Orion Pos Sistemleri Ltd. Şti. şirketinde yazılım geliştirici olarak çalışmıştır. Bu süre zarfında hem masaüstü hem de mobil uygulamalar geliştirme fırsatı bulmuştur.
Uzmanlık Alanları
- Analitik düşünme ve etkili problem çözme
- İyi bir takım oyuncusu ve takım arkadaşları ile çabuk kaynaşma ve iyi iletişim kurma kabiliyeti.
- İyi derecede teknik beceri
- Teknolojik gelişmeleri yakından takip edip yeni projeler üretme yeteneği
Ülkem PEKGÜZEL
Ünvan: İş Danışmanı / Planlama
Zeynep Ebrar ÇELİKEL
Ünvan: Yazılım Uzmanı