Satış yönetimi yazılımı, müşteri ayrıntılarını ve sipariş bilgilerini parmaklarınızın ucuna getirir
Satış ve dağıtım departmanlarınız, ilk temastan ürünün tesisten gönderilmesine kadar müşteri hizmetleri sisteminin çekirdeğini oluşturur. DELMIAWorks'ün (eski adıyla IQMS) sıkı bir şekilde entegre edilmiş üretim yazılımı, ERP yazılımı ve satış yönetimi yazılımı modülleri sayesinde, müşteri taleplerine telefon veya internet üzerinden anında yanıt verebilirsiniz.
Sipariş bilgileri, satış tekliflerinden sevkiyat sürecine kadar, sipariş durumu, zamanlama ayrıntıları, envanter mevcudiyeti, sevkiyat takibi, faturalama ve daha fazlası dahil olmak üzere parmaklarınızın ucundadır. Ayrıca, DELMIAWorks Müşteri Web Portalı aracılığıyla müşterilerinize satış, fiyat teklifi ve envanter bilgileri sağlayan 7/24 web erişimi ile müşteri hizmetleri genişletilmiştir.
Üretim teklifleri, siparişler ve sevkiyat detayları için satış detayları
- Fiyatlandırma. Verimli ve doğru bir fiyatlandırma modülü ile kar marjınızı optimize edin.
- Satış Siparişleri. Sadece bir "tık" uzağınızdaki üretim, müşteri ve sipariş durumu ile verimliliği artırın.
- EDI. Elektronik Veri Değişimi (EDI) modülümüz aracılığıyla kritik sipariş verilerinin değişimine yardımcı olarak ve hızlandırarak zamandan ve paradan tasarruf edin.
- Sevkiyat ve Dağıtım Yönetimi. Sevkiyatlarınızı yönetmek ve katı sevkiyat gereksinimlerini zamanında ve bütçenin altında karşılamak için tüm araçlara ve bilgilere sahip olduğunuzdan emin olun.