Müşteri İlişkileri Yönetimi – CRM | DELMIAWorks

/

Müşterileriniz İçin Olumlu Bir Deneyim Sağlayın

Üretici liderleri, bir müşteriyi kazanmanın ve elde tutmanın sağlam bir hizmet veya ürün sunmaktan daha fazlasını gerektirdiğini bilir. Müşterinin kuruluşunuzla yaşadığı deneyim de aynı derecede önemlidir. İlk telefon görüşmesinden tahsilata kadar, müşteri hizmetleri, müşterilerinizin deneyimini tanımlar ve genellikle şirketiniz için gelecekteki satışları kazanmak veya kaybetmek arasındaki belirleyici faktör olabilir.

Müşteri ve Tedarikçi Etkileşimlerini Yakalama, Yönetme ve İzleme

DELMIAWorks (eski adıyla IQMS) CRM yazılımı, olumlu müşteri ve tedarikçi ilişkilerinin sürdürülmesine yardımcı olacak araçlar sağlar. DELMIAWorks CRM, ilk pazarlama kampanyası ve satış temaslarından müşteri ve teknik destek çağrılarına kadar her müşteri, iş ortağı ve satıcı etkileşiminin ayrıntılarını tek bir sistemde yakalar, yönetir ve izler. CRM'imiz DELMIAWorks üretim ERP yazılım çözümünün tamamına dahil olduğundan, tüm alanlar birbiriyle bağlantılıdır ve mükerrer veri girişini ve çeşitli ilgisiz ve bağımsız paketler arasında geçiş yaparak zaman kaybını ortadan kaldırır.

DELMIAWorks'ün CRM Yazılım Özellikleri şunları içerir:

DELMIAWorks CRM Yazılımı, ana odağı ait olduğu yere, yani müşteriye konumlandırmanızı sağlar. Sonuç, daha mutlu ve daha sadık müşteriler, tedarikçiler ve iş ortaklarıdır.

  • Müşteri, tedarikçi ve iş ortağı destek yönetimi. Tüm iş destek etkileşimlerinizi tek bir sistemde yönetin. Tüm notlara, aramalara, toplantılara ve görevlere kolayca erişilebilir ve incelenebilir. Sürükle-bırak özellikli e-posta yazışma özelliğimiz, iletişimin arşivlenmesini kolaylaştırır.
  • PDA, tablet ve akıllı telefon kullanımına uygunluk. Seyahat eden çalışanlar artık hareket halindeyken müşteri bilgilerine, açık faaliyetlere, iletişim listelerine, fiyat tekliflerine, envanter ve iş akışı bilgilerine gerçek zamanlı olarak anında erişebilecek.
  • TÜM müşteri etkileşimlerinin tam görünürlüğü. Tek ve merkezi bir bilgi veri tabanı sadece mükerrer bilgi girme ihtiyacını ortadan kaldırmakla kalmaz, aynı zamanda tüm departmanlar arasında bilgi paylaşımını da teşvik eder. Sorunsuz bilgi iş akışı, müşteriye dönük tüm departmanlarınızın müşterilerinizin ihtiyaçlarını karşılamak için birlikte daha verimli çalışmasını sağlar.
  • Destekleyici ayrıntıları doğrudan müşteri veya tedarikçi çağrılarına bağlayın. Malzeme Listesi, üretim envanter kalemleri, sipariş yönetimi, sevkiyat yönetimi , faturalar, PO'lar, BOL'lar, RMA'lar, Düzeltici Faaliyet Talebi (CAR) aktiviteleri, PLM ve daha fazlası gibi diğer DELMIAWorks yazılım modüllerine bağlantı kurun ve detaya inin.
  • Eksiksiz satış, destek, satın alma ve sevkiyat geçmişi. CRM modülümüz ERP veritabanına erişerek, teklifler, notlar ve toplantı etkinliği dahil olmak üzere satış döngüsünün başlangıcından üretim, sevkiyat ve iade sürecine kadar her şeyi size sunar.
  • Müşteri/Tedarikçi servis takibi ve cevap defteri. Bir bilgi bankası havuzu, tutarlı ve hızlı incelemeyi teşvik etmek için önceki destek sorunlarına ve çözümlerine, garanti ve hizmet takibine, şirket prosedürlerine veya standart protokollere bağlantılar sağlar.
  • Eksiksiz satış, destek, satın alma ve sevkiyat geçmişi. CRM modülümüz ERP veritabanına erişerek, teklifler, notlar ve toplantı etkinliği dahil olmak üzere satış döngüsünün başlangıcından üretim, sevkiyat ve iade sürecine kadar her şeyi size sunar.
  • Müşteri/Tedarikçi servis takibi ve cevap defteri. Bir bilgi bankası havuzu, tutarlı ve hızlı incelemeyi teşvik etmek için önceki destek sorunlarına ve çözümlerine, garanti ve hizmet takibine, şirket prosedürlerine veya standart protokollere bağlantılar sağlar.
  • Entegre etkinlik takvimi ve uyarı sistemi. Randevuları, demoları, takip desteğini, satış çağrılarını ve daha fazlasını planlayın ve izleyin.
  • Satış fırsatlarını ve pazarlama kampanyalarını takip edin. Etkinlik ve yeni gelir kaynaklarını daha iyi belirlemek için promosyon kampanyalarının ve satış fırsatlarının başarısını takip edin. Toplu postaları, teklifleri, projeleri ve her bir örneğe bağlı tüm faaliyetleri yönetin.
  • Eksiksiz "destek" ve çağrı merkezi işlevselliği. Müşteri, tedarikçi veya iş ortağı sorunlarını ayrıntılı olarak takip edin. Birden fazla olay, ekli belgeler, envanter ve kalite bağlantıları ve kullanıcı tanımlı kategori bilgileri, daha kolay çözüm için tek bir kayıttan kolayca kullanılabilir.
  • Merkezi depolama. Geçmişe, kullanıcı tanımlı uyarılara, dağıtım listelerine ve daha fazlasına anında aşinalık kazanmak için tüm müşteri, satıcı veya iş ortağı faaliyetlerini tek bir ekrandan inceleyin ve böylece tüm çalışanların bilgilere erişimini sağlayın.
  • E-postalar ve Uyarılar. E-posta yoluyla mesaj ve iş etkinliği uyarısı ve bildirimleri gönderme seçenekleri.

Teknolojik Gelişmeler ve Güncel Bildirimlerimiz İçin Posta Listemize Abone Olun !

En doğru ve profesyonel çözüm ortağınız olan Grupas Teknoloji olarak zamanla yarıştığınızı biliyoruz. Bu nedenle en hızlı kurumsal ve kişisel çözümleri sunuyoruz.

Hızlı İletişim Formu

Grupas Teknoloji hizmetleri hakkında daha fazla bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sizlere daha iyi bir deneyim sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Çerezler ile toplanan kişisel verileriniz belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılmaktadır.